16.4.2010

*Kun tulee 1000 täyteen..

.. niin mä keksin jotain kivaa tänne. Ihan käsittämättömän nopeasti kasvaa toi kävijämäärämittari. Olisikohan jossain sellasta laskuria joka mittaa päiväsaldon? Sekin olisi kiva tietää.

Nyt on siis puikoilla loftista Eelle villikset tulossa ja Teelle aplikointeja paitaan monta.. omaa aikaa on öisin ja välillä pitää nukkuakin..

Ja vielä pohdinta nuista aplikoinneista vanhoihin vaatteisiin, että mua ei suorastaan yhtään nappaa tehdä vaatteita vaan haluaisin vaan aplikoida. Maalaamaan tai veistämään en pääse tilanpuutteen vuoksi joten tuollainen pienen paidan tai bodyn voi niin helposti pistää pois. Lisäksi saa nopsaan valmista.
Olisi myös paljon lastenvaatteita korjattavana.. Mä olen enemmän vanhasta uutta ja kierrätyspersoona kuin paljon uutta-tyyppi.

4 kommenttia:

  1. http://www.statcounter.com/

    Täältä saa laskurin, joka näyttää myös päiväkohtaiset kävijämäärät, sekä myös missä sivuilla kävijät vierailevat. Itsellä on tämä ja olen tykännyt. :)

    VastaaPoista
  2. Kävinpäs asentaa tuon,katsotaan miten toimii. haluaisin kyllä hiukan isommaksi tuota juoksevaa numeroa.Mitenköhän sen saisin??

    VastaaPoista
  3. Pakko palata kommentoimaan että voi jukra mikä masiina toi laskuri onkaan.. taidan tykätä..

    VastaaPoista
  4. Enpäs osaakaan sanoa miten saisi isommaksi. Mutta eikös ookin hyvä laskuri.

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails