1.8.2010

* Hellehattu pyynnöstä ja uudet nimilaput


Tein ystäväni vauvalle pyynnöstä hellehatun samalla mallilla mitä olen tehnyt aikaisemminkin.
Kankaana Finlaysonin kierrätyspuuvillaa ja vuorina Eurokankaan ohkasen ohutta puuvillaa.
Nauha samaa mitä pääliskangas.
Herkullinen vai mitä?


 Nyt myös mukana oma nimilappu.
Kesäkuun alussa mietin niminauhoja ompeluksiini.
Hienoja ehdotuksia tulikin.
Kiitos siitä.
Veivät prosessia eteenpäin paljon. 


Olivat loman aikana saapuneet. Niminauhat on tilattu ruotsalaiselta Minanamnbandilta.
Kun vielä saisi tilattua kokolappuja lisää. Aina jotain puuttuu tai juuri loppuu.
Mitä mieltä muuten olette että voiko omaa nimilappua laittaa tuunattuihin valmiisiin vaatteisiin?
 
Oli muuten mahtavaa ommella pitkästä aikaa jotain mikä valmistui hetkessä.
Nyt taas jaksaa paneutua pitkäaikaisempiin.
Ompeluaikaa kun ei ole yhtäjaksoisesti kovin monia tunteja..


4 kommenttia:

  1. Samaa olen miettinyt. Minulla kun merkki sanoo Selia by R niin en ole yleensä laittanut tuunattuihin tuotteisiin. Nehän ei ole minun tekemiäni. Sinun merkkisi taas ei kerro tavallaan tekijää, sellaisen ehkä laittaisin.

    Hieno hattu!

    VastaaPoista
  2. Kiva lappu! Menikö toimituksessa kauan? Odottelen omiani vielä samasta paikkasta. Tilasin heinäkuun alussa. Mun mielestä tuunattuihin vaatteisiin voi laittaa oman merkin, koska eiväthän ne ole enää samoja ollenkaan. Tai riippuu tietysti miten paljon muuttaa alkuperäistä :)

    VastaaPoista
  3. kiitos kommenteista.
    paapii:Me tilattiin 15.6 ja heinäkuun puolen välin tienoilla olivat saapuneet. Tosin olimme lomalla silloin ne olivat saapuneet.. Eli kaipa se oli luvatun toimitusajan sisällä. Itse mietin että jos mä noihin mun tuunauksiin laitan. Eli niihin joihin olen tehnyt aplikaatiot ynnä muut muutokset. Koska suurempiin vaatemyyntihommiin en tuskin ala vaan haluan vaan ns allekirjoittaa myös nämä kangasteokseni :D Että nimilappu olisi allekirjoitus niille.. mietitytti vaan..

    VastaaPoista
  4. Hei! Piti tulla kommentoimaan, että hieno tuli nimestä ja merkistä. Ehkä sen merkin voisi laittaa tuunauksiinkin. Sehän tarkoittaisi siitä, että esine on unikuu (eli siis uniikki).

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails