21.2.2011

* Ottobre Design Woman 2/2011

Ihania taas.


Siis minun mieleen. Heti löysin monta tyylillisesti oman näköistä. Mutta miten se on niin vaikeaa kuitenkin rueta tekemään itselle vaatetta vaikka malleista innostuu ja kangastakin löytyisi?


Vicenza kietaisutoppi olisi toteutuslistalla ja sen kanssa Venezia pellavamekko. 
 Tosin tekisin puuvillapoplinista kun sitä Eurokankaan palalaarit nyt pullistelee.


Myös Napoli voileetunika näyttää kivalta ja Firenze jerseyneuletakki.
 Olen ihan neuletakki-ihminen.


Myös Rimini halterneck-topin kaavalla voisin toteuttaa topin, en uima- vaan tavalliseen kesäkäyttöön.

Kaikki lehdestä löytyvät kuvat löytyy Ottobre Designin sivuilta.

3 kommenttia:

  1. Mä oon ihme nurisija, en oikein löytäny mitään muuta lehdestä ekalla kerralla kuin ton uimatopin :D

    VastaaPoista
  2. Hyvä postaus! Uimapuku alkoi eniten kiinnostaa:)

    Tervetuloa mukaan blogini MaMa-haasteeseen! Uusi aiheella Pitsi alkoi eilen:)

    VastaaPoista
  3. Mulle toi lehti vaati useamman selauskerran, ennen kuin löysin mitään itelleni. Uikkarit tarttis saada, joten taidan kokeilla tuota kaavaa, samoin tuo neuletakki osui silmiini ja lopulta sitten monta muutakin.

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails