28.4.2011

* Yllätysarvonta vain lukijoille!


ARVONTA PÄÄTTYNYT!!
 ***





 Näitä oli minulla kaksi, 
joten ajattelin näin Vapun kunniaksi arpoa toisen pois.

Kyseessä siis Ottobreen Creative Workshop 301, 
jossa kaksi hiukan erilaista trikoopaidan kaavaa.
Koot 92-170cm.


Säännöt ovat aika selkeät. 

Arvonta on vain Google-käyttäjäraadissa oleville lukijoilleni. 
Arvonnan aikana voit tietysti liityä lukijaksi.
Jokaiselle on yksi arpa.
Arvontaan voi osallistua 28.4-1.5.2011.
Kommentoi itsesi mukaan!

Arvonta suoritetaan 2.5.


Onnea arvontaan!!

81 kommenttia:

  1. Hei, kivaa! Mukana ilman muuta, minulla ei tuota kaavapakettia vielä ole.

    VastaaPoista
  2. Minäkin haluan osallistua!

    VastaaPoista
  3. Mukana! Minulta nuo kaavat löytyy jo, mutta jos voitan, annan ne tuttavalleni, joka on kaipaillut peruspaitojen kaavoja monessa koossa.

    VastaaPoista
  4. Hih, jee. Mukana :) Hauskaa vappua!

    VastaaPoista
  5. Ei ollut mitään mainintaa riittääkö pelkkä lukijana oleminen vai pitääkö kommentilla ilmoittautua arvontaan, mutta mukana ollaan! :)

    VastaaPoista
  6. Mie kans mukana, hyvä t-paitakaava puuttuu :)

    VastaaPoista
  7. joo, mukana ilman muuta - tuollaista olen juuri kaivannut...

    VastaaPoista
  8. Mukana!
    Peruskaavat tulevat tarpeeseen =)

    VastaaPoista
  9. Hei, mistä ihmeestä tiedän olenko google-käyttäjäraadissa? Muistaakseni olen lukijasi, mutten mistään tätä osaa tarkistaa. Kaikki viestisi luen joka tapauksessa. Ja palkinto olisi huippu.

    VastaaPoista
  10. Kivaa olisi tämäkin kaava testata, eli mukana arvonnassa :)

    VastaaPoista
  11. Ehdottomasti mukana! Tuolle olisi kyl käyttöä :)

    VastaaPoista
  12. Tuota kaavaa olen harkinnut hankkivani, joten ehdottomasti tahdon osallistua tähän arvontaan, kiva, että jaksat järjestää arvontoja!

    VastaaPoista
  13. Uh, just tuota olen katsellut, enkä raaskinnut ostaa, mukana siis, vaikken ikinä mitään voitakaan :P

    VastaaPoista
  14. Minä myös mukana:) Mukava arvonta! Kaavaa ei ennestään löydykään.

    VastaaPoista
  15. Mukana! Tuo palkinto olisi huippu. :)

    VastaaPoista
  16. Mukana!

    Olenkin harkinnut tuon kaavapaketin ostoa, mutta en ole vielä raaskinut. Jospa siis onnetar suosisi :D

    VastaaPoista
  17. Mukana! Tuo on loistava kaavapaketti, jota olen joutunut aina kaverilta lainaamaan, oma tulisi tarpeeseen!

    VastaaPoista
  18. Tuon mielellään voittaisin, on olllut "toivelistalla" jo kauan!

    VastaaPoista
  19. Ehdottomasti mukana! Tuo kaava on pitänyt hankkia ja hankkia, enkä saa aikaiseksi... Jos nyt tärppäis. ;)

    VastaaPoista
  20. Minäkin mietin että tarviiko tässä vielä kommentoida vai onko automaagisesti matkassa kun liittyi lukijaksi?

    VastaaPoista
  21. Mukana.
    p.s. minulla olisi sitä kangasta jota kyselit.mustana ja punaisena.ilmoittele jos vielä tarviit.

    VastaaPoista
  22. Mukana myös, kokoja on hyvinkaavoissa ;)

    VastaaPoista
  23. Osallistun, tuosta kaavapaketista olenkin salaa haaveillut.

    VastaaPoista
  24. Ehdottomasti mukaan! Tuota pakettia oon jo pitkään haaveillu mut en oo vaan ostanu. Jospa nyt onni suosis! :)

    VastaaPoista
  25. Jokohan tuuli kääntyis? Hauskaa wappua kaikille! :)

    VastaaPoista
  26. Kelpaa tänne valmiit kaavatkin!

    VastaaPoista
  27. Minultakin tuo kaavapaketti vielä puuttuu, joten mukaan arvontaan. :)

    VastaaPoista
  28. Minaäkin haluan olla mukana arvonnassa;)

    Mukavaa vappua!

    VastaaPoista
  29. Minäkin oon mukana! Ai, että tää sun blogi on ihana! Oot tuottosa!

    VastaaPoista
  30. Osallistun arvontaan, ja hauskaa vappua!

    VastaaPoista
  31. Mukana myös! Hauskaa vappua!

    VastaaPoista
  32. Mukana! Jos vaikka taas innostuisi ompelemaan. ;)

    VastaaPoista
  33. Mukana ollaan, hauskaa vappua!

    VastaaPoista
  34. Uijjui, melkein myöhästyin reissailujen takia mutta ehdin onneks! Mukana ollaan siis. :)

    VastaaPoista
  35. Viimehetkillä mukaan arvontaan, sormet ja varpaat ristissä jotta tuo tarpeellinen palkinto minulle osuisi :)

    anni409

    VastaaPoista
  36. Mukana arvonnassa! Oispa hienoa voittaa omakseen tuo mysteerikaava, joka minua on lehdessä härnännyt jo vuosia...

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails