15.6.2011

* Etsystä

Oletteko koskaan tilanneet Etsystä mitään? 
Mitä tilasitte ja miten meni?



Mä tilasin viikko sitten. Ja tänään tuli kankaat.
Kaupan kotimaa on Koreassa joten mielestäni nopea toimitus. 

Kirjava, eläinkuvioinen on ohuehkoa college-tyyppistä neulosta.
Hupparit lapsille suunnittelin. Tai no ainakin Eelle nyt alkuun.
Katsotaan mitä Tee sanoo kankaasta.
Ihania, veikeitä hahmoja.




Ja ohutta jerseyta tuo sateenkaarikuvioinen. Aika hempeää. 
Een yöpuvussa voisin kuvitella näkeväni tätä.
Tai no, miksei mekossakin.
Tai leggareissa..

5 kommenttia:

  1. Mulle tuo Etsy on toistaiseksi outo juttu, lähinnä olen puuvilloja tilannut Ebaysta hintatason vuoksi. Hyvännäköisiä neuloksia tuolla näytti olevan kohtuu hinnoin, eli taidan käydä tutustumassa paremminkin.

    VastaaPoista
  2. Jokin aika sitten tilasin etsystä trikoita. Matka Amerikasta Suomeen kesti tasan 2 viikkoa ja kankaat olivat kivoja. Mitä luultavammin tilaan uudelleen. Ehkäpä juuri tuolta, mistä sinäkin (muualtakin kuullut toimitusajan olevan viikon luokkaa ja nopeus on valttia).

    VastaaPoista
  3. Oon tilannut monta kertaa ja aina on mennyt hyvin. Kiinasta kesti pisimpään, ehkä joku 4 viikkoa tavaroiden tulla.

    VastaaPoista
  4. Tuolta samalta olen tilannut, hyvin sujui ja oli edullista. Viikossa taisi puuvillakangas tulla perille.

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails