22.8.2011

* Ottobre design Woman 5/2011

Kolahti lehti luukusta. Kivoja peruskaavoja. Jos joskus itselleni saisin tehtyä niin tekisin muun muassa seuraavia.



Tuo kukkainen (9.) Violet Rose tunika näyttää kivalta. Itsellä on yksi paita tuollaisella leikkauksella. Voisi kehitellä pitkähihaisen mallin myös.




Rentoja paitoja ja huppareita ei mun kaapissa ole koskaan liikaa. (4.) Everyday Scoop Neck raglan t-paita ja (6.) Saturday Chilling velourhuppari. Huppari varsinki kiinnostaisi. Perussettiä, mut on hyvä olla niihinkin kaavat ihan varmuuden vuoksi.. Että jos vaikka joskus tosiaan erehtyisin tekemään jotain itsellenikin.. 
Kokonaisuudessaan lehdessä ei ollut kuitenkaan sellaisia pakkosaada- kaavoja.




Ja minusta tuo yöasuksi luokiteltu (1.) Sunday Morning toppi voisi käydä päivälläkin..



 Lehdestä löytyi myös kivoja mekkoja joita jään vaan ihailemaan. 
Allekirjoittaneen vartalonmuodot ei vaan ole luotu tuollaisille mekoille..





Lehteä pääset selailemaan Ottobre Designin sivuilta, josta kuvatkin lainasin.

5 kommenttia:

  1. Minä olisin halunnut tehdä sen ulkotakin. Mutta ehkä minä en voi... Jos kerran ovat ottobrella todenneet, että se näyttää hyvältä vain kokoon 48 asti, niin enhän minä voi. Kun olisi pitänyt olla se seuraava koko. Pöh. Mutta nämä on näitä jättiläisen ongelmia - ei näitä normaalit ihmiset taida ymmärtää ;)

    VastaaPoista
  2. Minusta oli kans ihan perus lehti. Ei mitään semmosta, et tuo pääsee heti toteutukseen. Ehkä siitä on ilo sitten paljon paljon myöhemmin.. :)
    Kannattaa ehdottomasti tehdä ittelle jotain! Mulla meni aika, että rohkenin, luotin itteeni ja kehtasin käyttää omatekemiä kuteita. :) Mulla on yleensä tapana sovittaa niiiiin monta kertaa valmistusvaiheessa, että tulee varmasti hyvä.

    Mä katoin niitä takkeja että onpas kivoja, mutta ei minulle! Koska oon liian pieni. Pieni etumuksinen tyyppi, joten en näytä miltään semmosessa teltassa. On kuitenkin kiva näyttää naiselliselta ja naiselta! Jo on naisilla hankala..kun on omanlaiset kurvit tai ei niitä juuri ollenkaan.. :) Kuka on sitten se normaali ihminen..? ;)

    VastaaPoista
  3. anonyymille.pöh sulle. tottakai voit tehdä!! seuraavaan kokoon ei ole montaa senttiä. meillä jokaisella on ne omat ongelmakohdat ja -aiheet. mulla on täysin eriparisen ylä- ja alaosat. ja siihen vieläkun liitän oman makuni niin hirmu vaikeaa on tehdä itselle sopivaa valmiskaavoista. aina niitä pitää muuttaa jotenkin. tsemiä takin tekoon!!

    VastaaPoista
  4. Minuun ei oikein iskenyt tämä numero. Kukkatunika ja huppari olivat ne mallit, jotka voisin itselleni tehdä. Villakangastakki oli myös kaunis, mutta en ikinä rohkenisi alkaa niin suureen urakkaan.

    VastaaPoista
  5. Oi, miusta tässä numerossa oli monta ihanaa kaavaa. Jospa saisin jotain jopa tehtyäkin. Ajattelin muokata Sunday Morning topin imetystopiksi. Saas nähdä kuinka käy.

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails