31.10.2011

* Kukkuu voittajat! Missä luuraatte?


Lahjakortin voittaja löytyi nopsaan
mutta päähineen ja yllätysarvonnan voittajat eivät ole vielä ilmoittautuneet. 
Annan aikaa ilmoittautua 5.11 asti. Sitten arvon uudet voittajat! 

Meillä oli tänään taas livekangasvaihtarit. 4 naista, 4 lasta ja olohuoneellinen kankaita.
Minulle tarttui tällaiset. Olo on kyllä sellainen ettei varastot ainakaan huventuneet. Mutta mukavaa oli.


Ylhäältä alaspäin:
Oranssiin asti resoreita. Harmaa velour ja trikoita Valkoinen joustis ja vaaleanpunapilkullinen velour. Turkoosi,oranssi ja punainen interlockeja. Harmaa villakangasta minun hameeseen ja vihertävä kukallinen paksua puuvillaa tyynynpäälliseen.

***

Viime viikolla oli Marimekon ysmy. Sieltä tarttui vain turkoosi ja punaraidallinen trikoo. Maltillisesti meni. Resoreita lähdin hakemaan mutta niitä ei enää torstaina aamulla ollut. Onneksi tänään sain vaihdossa sitten niitä. Kotimatkalla hain postista Kangas-Mallan paketin jossa punaista velouria ja tuota ajoneuvokangasta turkoosina. Minä tykkään tuosta pienemmästä versiosta vaikka siinä ei koiran kasvot tai muut yksityiskohdat näykään. Kuviona parempi näin. Ja vielä kipaisin Eurokankaaseen ostamaan kaavapaperia ja marssin sieltä ulos kahden pilkullisen elastaanitrikoon kanssa. Ihana ruosteinen sävy.


Ja minun piti olla ostolakossa. :/

3 kommenttia:

  1. Voi miten herkkuja kankaita :) Mulla alkaa ostolakko huomenna, saa nähdä kuinka se pitää ;)

    VastaaPoista
  2. Tuttu tunne. Kolmen viikon ostolakon aikana olin onnistunut tilaamaan/ostamaan kankaita neljästä paikasta luoja ties kuinka monta metriä... Mitään järkeä :) Mutta mulla ois toivepostaus! Saisko semmoisen seiska-tyylisen jymypaljastaksen kangasvarastoista, paparazzikuvien kera tietty! Lööppi vois olla: "Unikuu tunnustaa kaiken: Sorruin jälleen!" :D

    VastaaPoista
  3. lakkoilla ehtii sit haudassa vaimitensenyttaasolikaan...

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails