21.10.2011

* Mullon mahtava naapuri eli kasa kangasvärejä

Tämän päivän mahtavuus on tässä. Naapurin rouvalta sain pussillisen uusia Gütermannin creativ textile colour sun ja moon kangasvärejä.
Värejä on yhteensä 17 joista kolmella voi painaa myös tummille kankaille eli juurikin tuo moon.
Myös saman firman ompelulankoja sain muutaman. 

Nyt tuleekin kysymys teille jotka olette painaneet kankaita itse. 
Mitä värejä te olette käyttäneet, miten ne ovat toimineet ja oletteko käyttäneet näitä värejä?

Nyt pitää ihan miettiä että mitähän minä näillä tekisin..  hmm.. ;)

Isot kiitokset vielä naapurille. <3

6 kommenttia:

  1. Ooh! Mielenkiinnolla odotan kokemuksia erityisesti tuosta Moonista.

    Itse olen käyttänyt Serivärin K-sarjaa ja Emo-tuotannon pigmenttivärejä.

    VastaaPoista
  2. Aika mahtava naapuri! Itse olen käyttänyt Folk Art Fabric värejä ja ne on ainakin tosi hyviä, kangas pysyy pehmoisena värinkin kohdalla ja kestää pesuja hyvin. Ainoa huono puoli on tosiaan, ettei niillä voi painaa tummille kankaille.

    VastaaPoista
  3. Mulla on ollut enimmäkseen käytössä EMO-tuotannon pigmenttivärit, joita on sitten käytetty emulsioiden kanssa (perus ja ruisku). Hyvin on toiminut ja värit pysynyt. En ole juurikaan kokeiluja enempää käyttänyt peittäviä emulsioita emolta, joten en niitä nyt ala tässä arvioimaan :)

    VastaaPoista
  4. Folk Art Fabriceja meilläkin, ja olen tykännyt. =)

    VastaaPoista
  5. mä taidan tehdä perus lakanasta koetilkun kaikista väreistä ja iskea sen sitten koneeseen ja katsoa kuinka käy.

    VastaaPoista
  6. Mä oon käyttänyt pääasiassa Emon ja serivärin kangasvärejä. Muutamat folk artit ja Gütermanitkin löytyy, mutta tykkään enemmän seriväri ja emon väreistä.

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails