29.11.2011

* 2v arvonnan palkinnot


Hattua toivottiin violetin toppatakin kaveriksi. Sekä vaaleanpunaista kukkaa ja perhosheijastinta. Laitoin Fleeceä korvien kohdalle hatun sisuksiin hiukan lämmittämään. Sisä- ja ulkopuoli  velouria. Aplikointi velouria. Koko noin 52.


Sitten yllätyspalkintona lähtee myös perhosheijastin uudelle omistajalle. Se on tehty kaksipuoleiseksi jotta voi kulkea esimerkiksi hihassa roikkumassa tai vaikkapa rinnuksilla.





Johan on hiljaista mun ompelusaralla. Kirkasvalolamppua kaipaan. Puhti on poissa ja inspis on karkuteillä. Että jos näätte sitä niin käskekää heti takas kotiin. Syvä huokaus..

9 kommenttia:

  1. Ihania palkintoja molemmat! Onnea voittajille :)

    VastaaPoista
  2. Ihania palkintoja! Jotenkin niin sun näköisiä, tai siis sulla on kait jo tunnistettava kädenjälki.

    Pari viikkoa sitten ostin töihin kirkasvalolampun ja kyllä toimii. Olen ollut paljon pirteämpi ja iloisempi sen jälkeen. Ja nyt kun olen ollut kotona kipeän pojan kanssa, ja se lamppu on siellä töissä, eron huomaa nopeasti myös toiseen suuntaan - ottaa päästä ja väsyttää.

    VastaaPoista
  3. Ihania! EI ole puhtia näkynyt täälläkään. Jos löydät, niin käske tulla tännekin, joululahjoja pitäis saada tehtyä, mutta just ja just jaksaa pakolliset askareet tehä.

    VastaaPoista
  4. kiitos kommenteista. Ei teillä kellään olisi kirkasvalolamppu suositteluja?

    VastaaPoista
  5. Ihana pipo! Ja huippu kiva idea tuo perhos heijastin siinä pipossa. Ja tuo irtonainen myös.

    Ai sekös onkin sun!? Se on ollut mulla käymässä. Pidin sitä hyvänä viime viikon, kun en tiennyt mihin sen lähettäisin. Laitan sen tulemaan, matka lienee pitkä..

    Mä oon saanut tehtyä kaikki suunnitellut, "välttämättömät" joululahjat. Ja uusia ideoita pukkaa. Joten oon aatellut tehä vähän lisää.. :) Ja lisäksi tein nuppupeiton ja muutakin pientä kivaa ja vähemmän kivaa.
    Mulla oli aikaa, kun olin seitsemän päivää saikulla, keuhkoputkentulehdus/kuume. Parin-kolmen päivän kuumeilun jälkeen.. Pää ja jalat oli täynnä energiaa, keuhkot ei. Oli puhe kielto ja rasittamis kielto. Jaksoin oikein hyvin ommella..ja siinäpä ne lahjat sitten syntyi.. :D Kantaen samalla huonoa omaatuntoa poissaolosta, jonka käytti oleillen ja OMMELLEN!
    Mutta oli kyllä sitkiä bakteeri. Vieläkään en uskalla lähtä juoksemaan, en sitten mitenkään. No, antibiootithan loppu vasta eilen. :)
    Toivottavasti sille sun karkulaiselle ei tarttunut tuo mun bakteeri.. ;D

    VastaaPoista
  6. Mulla on innosol rondo, mutta en osaa sanoa onko se muita parempi vai huonompi kun muista mulla ei ole kokemusta..

    VastaaPoista
  7. Se inspis juoksi just tosta ohi, mutta en saanut sitä kiinni.

    VastaaPoista
  8. Ihania ovat kyllä! Mistä ihmeestä olet tuota pallovelouria löytänyt?

    VastaaPoista
  9. kiitos kommenteista.
    katja: mä sain tota yhdillä livevaihtareilla. Muistaakseni oli kotoisin virosta.

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails