26.11.2011

* Hiiretkin tykkää pipareista




"..Piparipurkin kansi oli auki ja piparin muruja pitkin pöytää ja lattiaa.
Jäljet johtivat pienelle aukolle keittiön seinän nurkassa.."





Arvaatte varmaan millainen piparivoro oli tälläkertaa kyseessä.
Kaava oma, trikoo Jny Design ja resori Ikasyriltä. Aplikointi velouria. Koko 98/104.





Sitten mä korjasin omat housut tähtipaikalla. Olinpas mä noheva. Aina aikaisemmin olen korjannut silleen aikuisten tyyliin että paikka reijän alle ja siksakkia pintaan. Ai että mä tykkään mun uusista ehjistä farkuista.


16 kommenttia:

  1. todella vinkeä hiirulainen ja tosi kiva tuo paikka-idea! tuo täytyy laittaa korvan taakse!

    VastaaPoista
  2. Hurjan hauska! Mahtava tuo hiipivä askel :D

    VastaaPoista
  3. Uskomattoman hienoa jälkeä saat aikaiseksi sillä Sun onnettomalla koneella!!!

    VastaaPoista
  4. Tosi hauska paita! veikeä nimenomaan!

    VastaaPoista
  5. Piti vielä uudestaan tulla ihailemaan hiirua, se on niin hieno. =)

    VastaaPoista
  6. sulla on kivoja ideoita :)
    -lukijasi

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana hiirulainen! Olet kyllä mahdottoman taitava! :)

    VastaaPoista
  8. Kiva paita, hauska hiirulainen :)

    VastaaPoista
  9. Piparivaras saa minut hymyilemään aina uudestaan ja uudestaan. Hiiren ilme on erittäin onnistunut. Olet taitava!

    VastaaPoista
  10. Tää hiiri on kyllä niin mainio! :)

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails