20.2.2012

* Kankaattoman kuukauden väliaikatietoja

Juu´u. 
Olen siis koko tämän kuukauden hillinnyt ostoshimojani ja ollut kankaattomalla kuukaudella. Ja hyvin on mennyt. Johtuen varmaan siitä että tammikuussa tilaamani kankaat tulivat vasta nyt helmikuun puolella.


Ensinnäkin tilasin Metsolasta niiden alehässäköiden aikana. Monta kangasta uupui kokonaan vaikka olin heti silloin tiistaina alkuillasta tilannut kun ne superalet tuli. Ja monet minun jälkeen tilanneet saivat niitä mitä minä olin eka tilannut.. Hirmu reilua olla käsittelemättä tilauksia tilausjärjestyksessä. Sieltä loppujen lopuksi tuli 0-10cm enemmän per kangas kahden viikon odottelun jälkeen. Siinä välissä olin laittanut jo monta sähköpostiakin. Kaikki muut ihan ok paitsi se pinkki bambivelour oli pohjaväriltään ihan vaaleanpunaista ja sitten yksi turkoosilla pohjalla valkoisia tähtiä värjääntyi esipesussa osittain. Vieläkin on "kaupat " kesken eli Metsolalla osa rahoista palauttamatta ja reklamaatio kesken. Hidasta on tuo Metsolan toiminta.

Sitten tuli Janan järkkäämä Saksan tilaus. Nyt harmittaa etten tilannut enempää nuita kala/mereneläväkuoseja koska mulla olisi niihin nyt sen sata idea..  :D Tilasin poikien salaisen paketin puoliksi ystävän kanssa ja muutamia muita. Varsinkin tuo värikäs kukkatrikoo on niin ihana että sitä on pakko saada lisää.. sitten maaliskuussa.



Nämä tammikuun ostokset tietysti helpotti elämää näin helmikuussa mutta minkäs teet? Mutta en siis ole ostanut yhtään kangasta vaikka mieli tekisikin välillä. Aika pitkä on tämä 29 päivää  :D

Onkos joku muu samassa haasteessa mukana ja miten on mennyt? Vielä olisi 10 päivää jäljellä.

22 kommenttia:

  1. Mitä kautta Jana järjestää kimppoja? Tuo on niiiiiin taivaallinen tuo vihreä tähtikangas... :D Terv. yksi joka EI ole kangaslakossa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei. Janalla on blogi : pullaposki vuodatuksen puolella.

      Poista
  2. Hyvin menee, mutta menkööt!

    Muuten, huomasin myös, että mulla oli se metsolan turkoosi tähtikangas oli päästänyt väriä esipesussa, eli ne valkoiset tähdet ovat nyt haalean turkooseja. Tähden ovat mulla kaapissa rivissä, joten siinä eron huomaa kun vertaa muihin tähtikankaisiin. Ja nuo tähdethän olen ostanut jo viime vuoden puolella ;)

    Mitä tuo on tuo kukkakangas? Olen maaliskuussa osallistumassa saksan kimppaan ja tässä juuri mietiskelen että mitä sitä ottaisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain nyt illalla vastauksen että kangas pitää lähettää heille. toi kukkakangas on: http://www.michas-stoffecke.de/product_info.php/products_id/63423

      niiton kolmessa eri pohjavärissä.

      Poista
  3. Hyvin on mennyt itselläkin kun tuo Metsolan tilaus tuli vasta helmikuun puolella, ja kankaita piisaa! Nyt vasta ekaa kertaa koko kuukautena tullut hinku ostaa kankaita, muttei tarviis enää kun reilu viikko kärvistellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin,on vähän huijauksen makua ilmassa kun on kuitenkin tullut kankaita vaikkei niitä ole ostanut tässä kuussa. ehkä sitä enemmän kiristelisi jos noita ei olisi tullut..

      Poista
    2. Totta! No, mutta ei oo mun vika että toiminta oli hidasta, ne ois kyllä kaiken jären mukaan pitänyt tulla jo Tammikuussa.

      Poista
  4. Ihania kankaita!! :)
    Hyvin on lakkoilu mennyt ku on pysynyt pois nettikangaskauppojen sivuilta ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä olen käynyt itseäni välillä kiusaamassa ja fiilistelemässä. mitään en ole suoraan halunnut tilata.. enkä mitään ole edes näpytellyt ostoskoriin astikaan :D

      Poista
  5. Mulla ei oo kankaattomia kuukausia, ku ostan sillon ku tarvin. :) Paitsi en aina sillonkaan, terveisin Kelan tuella elävä äitiyslomalainen... Aivan ihania kankaita kyllä sulla. Harmittaa aina kun ei pysty ostelemaan, kun ne on niin tuhottoman tyyriitä. :(

    Mutta tuosta Metsolasta, mua tympii nykyään käydä niiden liikkeessäkin, kun siellä on aina niin äärettömän hidas palvelu, jos sitä aina edes palveluksi voi sanoa. Kerran niillä oli jo
    ku alennuspäivä, kun oli kankaita tosi halvalla ja erehdyin sinne menemään, jonotin yli tunnin, että pääsin edes leikkuupöydän ääreen, kun siellä oli HARJOTTELIJA leikkaamassa kankaita! Sellasena päivänä, kun on odotettavissakin ruuhkaa! Käsittämätöntä. Olisin ite leikannu ne jo moneen kertaan... Hyvähän se on, että annetaan harjotella (pakkokin!), mutta ehkä joku muu päivä ois ollu parempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun oli ihan hyvä vähän laihduttaakin tätä varastoa.. ja kasvattaa se selkäranka takaisin.. :)

      Poista
  6. hyvin on lakkoilu menny - toivottavasti tää järki pysyy vielä päässä pitkään... :D kankaita kun en ole saanut tuhottua ihan niin paljoa kun olisin toivonut...

    VastaaPoista
  7. Kyllä tuolla kangassaalilla kelpaa lakkoilla... ;D
    Mulla lakko pitää edelleen. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin,on ehkä vähän epäreilua. :/

      Poista
  8. Hirrrrveeen pitkä kuukausi tämä helmikuu. Mutta lakko on pitänyt. Meillä on täällä jo alkanut kihinä uuden kimpan puitteissa, että maaliskuuta odotellessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tihihii.. sama mäkin vaan mietin että niitä yksivärisiä trikoita pitäisi tilata.. mutta vasta sitten maaliskuussa.

      Poista
  9. Hyvin on miullakin mennyt, saanut jopa hieman tuhottua kangaskaapin sisältöä. Vaikka ei siellä kaapissa siltä näytä että olisin ahkerastikin surruutellut... :D
    Eikä ole edes tuntunut pahalta, vaikka uusia ihania kankaita on saapunut kaikkiin nettikauppoihin. Loppuun asti mennään helposti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mutta eikös se idea ole kuitenkin tärkein ?

      Poista
  10. Ei oo kyllä lakko tehny kovinkaan tiukkaa. Tuli oikeastaan omalle kohdalle kuin tilauksesta tämä kankaaton kuukausi. Taidan vetää samaan syssyyn myös maaliskuun. No, en vaineskaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho, mä en tiedä pystyisinkö vielä maaliskuunkin olemaan ostamatta mitään..

      Poista
  11. Täälläkin on pysytty kiltisti ruodussa koko kuukausi ja uskon kyllä lakon pitävän loppuun asti - toisaalta en taida ollakaan kovin pahanlaatuinen hamsteri..!? :) Jonkin verran on vaatteita valmistunut, tosin enemmänkin olisin mielelläni ommellut, kankaita ainakin riittää vielä useaan projektiin.

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails