24.6.2013

* Juhannusarvonnan voittaja




Juhannus ohi. Ja mulla alkaakin erilainen arki. Nimittäin se kesäloma. On niin outoa kun ei tarvitse mennä töihin. Mutta ettei olisi tylsää, meillä on tänään livekangasvaihtarit. Pitää ottaa muutama kuva hulluista kangasnaisista..



Arvontaan osallistui reilu 220 PaaPii-fania. Arpoja arvottiin 264. Jouduin poistamaan joitakin puutteellisten tietojen takia ja yhden hyvin räikeän huijauksen. Mikä siinä on että joillekin tulee ahneus ja ei vaan voi olla huijaamatta. Tai tässä tapauksessa yrittämättä huijaamista..

Random.org arpoi numeron 3.

Saarakirjoitti:
Oivoi, tää tulis niin kyllä tarpeeseen :) Jaan linkin blogissani, eli kaks arpaa mulle! :)


 Laitathan mulle viikon sisällä sähköpostia, (tiedot löytyy yläpalkin yhteystiedot- osiosta) niin pääsee lahjakortti käyttöön. Ensi maanantaina arvon uuden voittajan jos ei Saarasta kuulu mitään.

3 kommenttia:

  1. Onnea voittajalle :)
    Arpajaishuijaaminen on tosi noloa. Mun blogiarvontaan ilmestyi samasta ip-osoitteesta 5 vastausta täsmälleen samaan kellonaikaan lähetettynä. Kaikki viestit eri nimillä ja eri sähköpostiosoitteella. Pikkusen kun googlaili, niin yllättäen juuri samannimiset henkilöt olivat voittaneet nettiarvonnoissa aivan järjettömän monta kertaa erilaista sälää aina kitarankielestä ripsien pidennykseen ja jopa rahapalkintoihin asti. Eli melko ammattimaista toimintaa joillakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistan kanssa saaneeni tältä samaiselta huijarilta edelliseenkin arvontaan monta osallistumisyritystä ja silloinkin sen hylkäsin kun alkoi epäilyttää.

      Samoin facebookin viime syksyiseen arvontaan osallistui "koko perhe" jotka olivat osallistuneet vaikka mihin arvontoihin ja profiilissa oli vaan huimasti kilpailuja. mä diskasin ne silloin kun se oli niin räikee huijaus.

      Poista
  2. Ooooojeeeee!! :) Kiitos :) Huhhuh, onneks jaoin tän linkin blogissakin, kummitäti oli sieltä lukenut arvonnasta ja laitto facessa mulle viestiä että oon voittanut :D vau, laitan sähköpostia kohtapuoliin :)

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails