20.7.2013

* Timankia

Koska mä olen aika timankimimmi
ja tänään on mun syntymäpäivä ja tietokonetta on kiva kuljettaa mukana joskus.
Tein itselleni läppärin suojalaukun synttärilahjaksi.




Paksua oliivinsävyistä puuvillaa vuorena ja tilkkupaksuista puuvillaa päällä. Pilkullisten taustalle on silitettu tukikangas. Suojalaukun toinen puoli on tuota harmaata pilkullista kokonaan. Puuvillojen väliin ompelin kerrokset paksua fleeceä pehmikkeeksi. Sisällä on vielä väliseinä joka erottaa esimerkiksi piuhat tietokoneesta. Vetoketju Karnaluksista, puuvillojen alkuperää en muista. Koko noin 28 x 39 cm.





7 kommenttia:

  1. Ihana, mä tarttisin huomenna just tollasta. pitkään on ollu suunnitelmissa, enpä vaan oo tehny, ja taas kannan huomenna läppäriä ilman laukkua mukanani. Vieläköhänkerkeis tekee =D Mä tuskin vaan jaksan tehdä noin kaunista timanttia.

    VastaaPoista
  2. Hienon ja kätevän näköinen pussi. Vielä kun itse keksisi, miten tuollaisen saa tehtyä siistiksi :D

    VastaaPoista
  3. Hieno! Ja hyvää syntymäpäivää. :)

    VastaaPoista
  4. Happy birthday to you!

    Hienon suojakotelon olet tehnyt.

    VastaaPoista
  5. Myöhästyneet onnittelut molemmille timankeille :€

    VastaaPoista
  6. Tosi hieno ja ihanaa syntymäpäivää vielä myöhästyneesti täältäkin ;)

    VastaaPoista
  7. Kauniit värit. Pitäis itsellekin tehdä läppärin kuljetin. On oikeastaan aika paljon "pitäis-tehdä-hommia"...

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails