26.8.2013

* Ottobre Design Woman 5/2013



Sieltä se taas suhahti luukusta. Uusin naisten Ottobre. Tätä olin jo katsellut Ottobreen sivuilta sillä silmällä mutta selatessa se näytti vielä kivemmalta. Pari takkia, paitoja, mekkoja, hameita sekä kivan näköinen jakku. Paidoissa on minulla ongelmana notkoselkä joten harva kaava käy suoraan. Selkään jää aina inhottava pussukka. Samoin lantio on leveä verrattuna vyötäröön niin siitä kohti sitten yleensä on taas liian kireää..
Mutta tässä minun suosikit.




Maiharia (18. Fall Favorite maihinnousutakki) voisin kokeilla.En tiedä olenko maiharityylinen ihminen mutta silti tämä kaava kiinnostaa. Koot on aika laajat 34-52.




Oikean kuvan jakku ja hameyhdistelmä jotenkin oli kiva. Jakun (13. Wardrobe Basic neulejakku koot 34-52) voisin toteuttaa meleeratusta harmaasta collegesta ja hameen (11. On-Trend hem koot 34-52) villasekoitteesta jossa joku hyvin yksinkertainen kuvio. 



Ja joku tässä tavallisessa mekossakin (4. Friday Evening mekko. Koot 34-52) viehättää. Ehkä se on se 
väri? 



Oliko sinulla suosikkia lehdessä? 

5 kommenttia:

  1. Minä ilostuin raglanhihaisesta paidasta ja tuosta A-linjaisesta hihattomasta tykkään kans.

    VastaaPoista
  2. Mä tykkäsin kaikista mekoista ja tuosta luhythihaisesta paitapuserosta. Mun ongelma vaan on että vyötärönympärys on raskausen jäljiltä (en tiedä voiko sitä kyllä enää käyttää tekosyynä, kun vauva on jo 8kk) kokoa 44 ja muu vartalo taas 40. Aika hassun mallisia tulee paidoista, jos niitä leventää vyötäröltä... Mutta ehkä tuosta kietaisumekosta voisi aloittaa.

    VastaaPoista
  3. Tämä oli musta tosi kiva lehti, vaikka aika perusjuttuja olivatkin. Ehkä just siks tykkäsin. Helpompi ehkä luetella ne, mitä en lähde ompeleen varmaan koskaan, eli 5 ja 16, 6 ja 7, vaikka toi jakkupukukin näytti hyvälle.

    VastaaPoista
  4. Minä tykkäsin monesta mallista. Paitoja pitää kokeilla trikoisena ja pitäiskö ylittää itsensä ja tehdä se lyhythihainen paitapusero, jonka mallista tykkään. Mekoista tykkään kans, mutta mulle ne todennäköissti ei istu... kun olen isompi yläkropasta kuin alakropasta.

    VastaaPoista
  5. äääh,en muistanutkaan että olin tilannu lehden..
    tuo keltainen pitsimekko näytti hyvältä mutta olisin sen ilman kaavaakin tehnyt.joskus.suunnitelmissa on ollut!
    no,eipä sitä tiiä millon innostuu kuitenkin jostain..

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails