16.4.2014

* Margaret puussa edelleen



Mulla on ollut piirtopöydän, tietokoneen ja nykyisen photarin kanssa vähän erimielisyyksiä. Piirtopöytä ja hiiri eivät tule toimeen keskenään photarin kanssa ja hiirellä on kuitenkin helpompi käyttää photaria. Ainakin minusta. No kuitenkin räpelsin yhden Margaret puussa värikokeilun ilman hiirtä. Mallikuvan paidan koko olisi siinä 146/150 paikkeilla. 
Tämä oli se alkuperäinen idea. Ja itse ainakin tykkään kankaista joissa on muunneltavuutta. Tästä ei tule yöpaitafiilistä vaikka on vaalea pohja. 

Kuosisuunnitteluni on siinä tilassa että pitäisi rueta harjoittelemaan jatkuvan raportin tekemistä photarilla. En kyllä yhtään hiffaa miten sen saisi järkeviten menemään.  

Mitäs tykkäätte?










6 kommenttia:

  1. Oijoi, aivan ihana! Jotenkin noi punaisen sävyt viehättää mua eniten.

    VastaaPoista
  2. Hienoja kaik, mut omaan silmään toi alin paras :)

    VastaaPoista
  3. Tää meni nyt selvästi parempaan suuntaan! Mut mä en laittas tätä vaatteeseen vaan haluisin tästä verhot! Ois ihan superihanat. Toi keltainen on mun lemppari, samoin tykkään tosta punaisesta (ehkä siksi että hetkeen ei ole ollut mitään kivaa punasävyistä kangasta ja se on mun lemppariväri)!

    VastaaPoista
  4. Oih, minä edelleen tykkään tästä :) Kaikki on ihania ja yhdyn Lauraan, nää olis ihanat verhokankaana :) Vaatteena myös, mutta verhot <3 Mukavaa loppuviikkoa :)

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails