7.5.2014

* Legginssit ja kuosikilpailua




Leikkasin itselleni Eurokankaan palalaarista löytämästäni kivasta trikoosta leggarit. Trikoossa oli ennen pesua ihan tasainen flockkauskukkakoriste mutta pesun jälkeen oli huopanukka irronnut osittain. Ehkä vähän käytetyn näköinen tuli jo valmiiksi mutta toivon että nukka lähtee seuraavissa pesuissa kokonaan. 




Kaava omien mittojen mukaan piirretty apuna Ottobreen kaavat ja Mallikelpoisen leggarinpiirto-ohje. Kokona muhku eli noin 44 tai jotain sinnepäin.






Lisäksi olin saada sydänkohtauksen tänään iltapäivällä kun ruotsalainen lastenvaate- ja kangaskauppa Jnydesign julkaisi kangaskuosikilpailun jatkoon päässeet Facebookissa. Mä pääsin 4 parhaan joukkoon, josta sitten valitaan voittaja. Voittaja valitaan tykkäysten perusteella. Tämä on niin jännää etten tiedä miten päin olisi. Että viikon verran pitäisi jännittää.



Äänestämään pääsee tästä. 
Olen superkiitollinen kaikesta tuesta.


14 kommenttia:

  1. Legginsit istuu kyllä päällesi todella hyvin, onnistunut siitä kaavasta siis tuli! Kävisin ehdottomasti tykkäämässä, jos facebookissa olisin. Toivottavasti kuosisi voittaa, selkeästi sopisi myös isommille lapsille ja aikuisille (monikäyttöisempi kuin muuta kuosit).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos. mä olen kanssa hirmu onnellinen sopivasta kaavasta itselle.

      Poista
  2. Onnea! Hieno kuosi:) Minä joudun tyytymään peukuttamiseen ruudun tällä puolen, kun en ole Facebookissa:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei. kiitos kuitenkin. Henkiset peukut on ihan yhtä tärkeitä :) mua jännittää ihan kauheesti tämä kilpailu.

      Poista
  3. Hienot legginsit! Ja kävin jo tykkäilemässäkin sinun kuosistasi :) Ehdottomasti paras noista finalisteista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti. ja superkiitokset peukusta.

      Poista
  4. Mageet legsut! Ja tykätty on jo! :) Onnea kisaan! Toivottavasti voitat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti Nuppuneula. mä toivon kanssa voittoa :)

      Poista
  5. Onnea kisaan! Mäkin kävin jo äänestämässä sun kuosia. Ehdottomasti paras ehdokkaista!

    VastaaPoista
  6. Ihanat legsut, kangas on ihan kuin niihin tehty! Kävin miekin tykkäämässä tiikereistä, ehdottomasti paras ehdokkaista :)

    VastaaPoista
  7. Hienot leggarit, toi kangas on tosi kiva! Tykätty tiikereistä, toivottavasti voitat :)

    VastaaPoista
  8. Onpas ihanat leggarit! Pitäis itsekin käydä joku päivä EK:ssa :)

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails