21.11.2014

* Voittajat ja Sudet Marsista

Blogin synttäreiden kunniaksi arvoin Burdan lahjoittamat kokeilukaudet heidän kaavalehteä ja voittajat ovat tässä.


Numerolla 39.


Onnea 5-vuotiaalle!
Burdassa on minulle ollut ohjeet sellaisia, että minäkin olen jopa osannut niistä ommella.

Ja numerolla 48

Onnittelut blogin vuosipäivästä :) 

Burda-lehdestä minulla on mielikuva, että kaavat ei ole ns. tavan ihmiselle, jos verrataan Ottobrea. En ole koskaan kylläkään ostanut ytään Burdaa, varmaan sitten selaillut jossain, vai liekö luonut mielikuvani ihan tyhjästä. En tiedä. Mutta siis yhtäkaikki, olen mieltänyt, että ei ole minun juttuni. Eli hyvin mielenkiinnolla osallistun arvontaan ja jos sattuisikin arpaonnea, niin näkisin onko mielikuva oikea :D


Mahtavaa, paljon onnea. Ottakaas yhteyttä. Yhteystiedot sivulta löytää sähköpostin.
Koulussa alkaa ensi viikolla vika viikko kudontaa. Pitäisi viimeistellä matot ja tehdä työkortit kaikille kudonnan tilkuille mitä juuri nyt tietokonepuilla teen. Sit alkaakin joulukuun kurssi joka on piirustusta ja maalausta. Oujeah.

Pimeys vaikuttaa minuun entistä enemmän ja siksipä pakoilin kaikkea oikeita töitä ja terapoin itseäni etäpäivänä maalaten.
Maalattu guasseilla ja jollain vanhoilla tuubivesiväreillä ja millä liene maalijämillä sekä vesiliukoisilla liidulla. Taulun korkeus 33cm ja leveys 90cm. Vaikutteena pimeys ja Mars planeetta. Siitä ei voi syntyä muutaku Sudet Marsista. Tiesittekö muuten että Marsin keskilämpötila on noin -55 astetta. Hrrrrr..





4 kommenttia:

  1. Sinä olet ihan superlahjakas, tosi upea maalaus!

    VastaaPoista
  2. Oho, minulla käynyt tuuri. Laitoin sähköpostia.

    En voi kuin ihailla. Olet taitava nainen tekemään kaikkea laidasta laitaan!

    VastaaPoista
  3. Vastailin tähän heti, mutta ei tainnut tulla perille! Eli aivan mahtavaa!!! Kiitos :) Olen laittanut sähköpostia sinulle :)

    Ja tähän postaukseen; tosi upea taulu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Mirka. En ole saanut sähköpostia vielä. Kurkkaa oliko osoite oikein :)

      Poista

Related Posts with Thumbnails