31.12.2014

* Vuosi 2014 kuvina

Tämä vuosi on ollut ihan erilainen kuin moni aikaisempi. Olen ottanut askeleen ihan toiseen suuntaan ja saanut vahvistusta sille mitä haluan tehdä kun olen iso ja tarpeeksi aikuinen. Tässä on siis koko vuoden parhaimmat palat. Värit on hillittympiä kuin aikaisemmin. On vähemmän vaatetta koska tein paljon piirustuksia. Ajat muuttuu. Mutta suuret kiitokset taas yhdestä kuluneesta vuodesta kaikille lukijoille. Isot kiitokset kaikista kommenteista ja kaikesta tuesta mitä olen saanut.
Katsotaan mitä jännää uusi vuosi tuo tullessaan.



Tammikuussa piirsin poikani kanssa Mörön ja Peikon ja enkä yhtään osannut ajatella miten suosittu siitä tuli Euroopassa sitten Riivalikuosina. 

 



Helmikuussa aloitin kankaanpainokurssin joka avasi ihan uusia ulottuvuuksia. Se oli niin nastaa että painoin paljon kankaita omaan käyttöön ja ompelin niistä vaatteita.






 Maaliskuussa jatkui kankaanpaino ja tein pitkästä aikaa itselleni myös vaatetta.











Huhtikuussa arvoin itse painamaani kangasta kassin muodossa ja kävimme lomalla. Kaavoitin elämäni ensimmäiset leggarit omilla mitoilla sekä Riivalit -kangas tuli keltaisena värinä Käpyselle.










Toukokuussa oli niin jännää että olin kyllä kakat housussa kokoajan. Olin tekstiilisuunnittelun pääsykokeissa ja voitin Jny Designin kuosikilpailun.










Kesäkuussa toteutin poikani suunnitteleman hupparin ja piirtelin kaikenlaista.

 Heinäkuussa oli kesämekkoa ja toiset kuosini tuli julki, tähtihämikset ja kallopallot. Nekin käpyselle. Samoin Verson puodille timanttilinnut.













Elokuussa löysin itselleni passelin hellemekkomallin ja kokeilin uutta neuletakkimallia.









Syyskuussa olin koulun alkamisen takia niin kiireinen että hyvin vähän sain aikaiseksi mutta lokakuussa sentään tein pipon itse painamastani kankaasta ja muutamia ihania tytönvaatteita. Lisäksi Talvipuutarhassa kuosi tuli Käpysen nettikauppaan. Tällä kuosilla voitin kesällä kuosikisan.













Marraskuukin oli hyvin kiireinen koulun takia mutta joulukussa ompelin kissapaitaa ja Jny Designin timanttitiikeri kuosi saapui vihdoin. Ja Sakari Salamaan on hyvä lopettaa tämä vuosi.





Joku voisi blogia seuranneena ajatella että jopas oli tylsää kun ei ole edes joka kuukaudelta mitään sanottavaa. Minä taas sanon sitä elämäksi netin ulkopuolella. Koulu on tuonut minulle paljon uutta sisältöä. Ensinnäkin se että uskalsin hakea, se että pysyin tyynenä pääsykokeissa ja että uskalsin olla oma itseni. Se on tuonut minut nyt tähän ja olen erittäin tyytyväinen.

Edelleen pidän teidän kommenteista ja kaikista ehdotuksista ja toiveista mitä haluaisitte nähdä blogissani. Minulla on jemmassa kuluneelta vuodelta yksi kissaylläri mutta en ole sitä saanut aikaiseksi.. Ehkäpä tässä jossain vaiheessa.

Kiitos ja Hyvää Uutta Vuotta 2015!!

19 kommenttia:

  1. Sinä olet kyllä vuoden aikana saanut niin monelaista ihailtavaa aikaan!

    VastaaPoista
  2. Niin hienoja juttuja ja toi laukku! Oon niin onnellinen että sain sen <3 Musta on mahtavaa, että oot löytänyt oman juttus, viis siitä vaik ei joka kuukaudelle löytyiskään blogattavaa tai kerrottavaa kun ne esille tulevat on sitäkin hienompia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) olipas superkivaa että tykkäsit siitä. Mä tykään kanssa että olen uskaltanut lähteä tälle tielle.

      Poista
  3. Upeaa ja mahtavaa uutta vuotta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ankku. hyvää tulevaa vuotta sinulle myös.

      Poista
  4. Sulla on ollut tosi jännä vuosi! Hienoja juttuja tapahtunut ja oot tehnyt. Toivottavasti ensi vuosi tuo tullessaan uusia kuoseja, uusia innostuksen kohteita ja sopivasti ompeluaikaa, että pääset myös tekemään kivoja ompeluksia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on. hirmu jännä. mä toivon kanssa saavani enemmän kuoseja ilmoille.

      Poista
  5. Mä pyyhin pyllyni tänä vuonna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mahtavaa Repa! Viime vuoden jäljiltä on varmana pyyhittävää. Jännä seurata miten kehitys sitten kehittyy. Että miten hoidat intiimialueen hygieniaa ensi vuonna :D

      Poista
  6. Hienoja ompeluksia ja kivoja kuoseja! Mukava kooste. Hyvää alkanutta vuotta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mandariinimania. Hyvää alkanutta vuotta sinne kanssa!

      Poista
  7. Voi kun tuota kassissa olevaa kuosia vielä joskus tulisi myyntiin asti. Se on upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai se lehmänkallokuosi. Mä tykkään siitä kanssa ite mutten oikein tiedä kelle sitä tarjoisin. Mun 8vuotias poika tykkäs kanssa siitä kovasti.

      Poista
    2. Joo juuri se lehmänkallokuosi on ihana. Itselläni on kaksi poikaa, nuorempi myös 8v ja isommille pojille suunnattuja kuoseja on todella vähän tarjolla. Meillä ei ainakaan liian vauvamaiset tai retrot printit kelpaa. Lehmänkallo olisi mielestäni isommillekin sopiva ja ajattoman tyylikäs. Ostaisin heti :D

      Poista

Related Posts with Thumbnails