13.2.2015

* Salmiakkisade



Tuli ylläripostia Ikasyriltä. Suunnittelemaani lintukuosia saa nyt parhaillaan käynnissä olevilta Tukholman Syfestivalen messuilta sekä tiistaista lähtien Ikasyrin nettikaupasta.

Voi kun olisi joku pieni poika jolle voisi tehdä jotain kivaa tästä. Kankaan pohjaväri on kaunis hopeinen harmaa. Lintujen koot sateenvarjoineen noin 8-14cm. 








Jotkut saattavat muistaa luonnoksen tästä linnusta täältä blogista. Olen todella yllättynyt kankaan laadusta ja värien toistuvuudesta. Ihan nappiin on kyllä mennyt! Mä olen ainakin hyvin tyytyväinen. Miltä sun mielestä näyttää?





9 kommenttia:

  1. Voi kun ihana! pahaa vaan pelkään, että meijänkin poika on jo liian vanha tähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Taru. Mä kanssa epäilen että mun poika kanssa on tähän liian vanha.. mutta voisin kaverin veljeksille tehdä paidat ihan vaan nähdäkseni miten kuvioi toimii.

      Poista
  2. Ihana! Minun mielestä tämä on ajaton kuosi.

    VastaaPoista
  3. Ihana! Mä oon 35v ja haluan tätä itelleni. :D

    VastaaPoista
  4. Todella kiva! Tykkään niin näistä joissa se sama kuvio ei toistu ihan niin systemaattisesti, esim. just että tuo sateenvarjo ei ole kaikilla. Saa jotenkin enemmän mietittävää ja katseltavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos Mehukekkerit Veera. Mä yritin laittaa niin että esim paitakappaleeseen ei tule kovin paljon kuvion toistoa niin sillälaillakin saa erilaista.

      Poista
  5. tää on hauska. Tulee mieleen sun aplikaatiot tuosta kuvasta :)

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails