25.7.2015

* Kiroilevat hämähäkit

Hei. 
Olen lomalla ja unohtanut täysin postittaa arvontapalkinnot. Yksi lehti on vielä arpomatta kun voittaja ei ole ilmaantunut ja en vaan jaksa jahdata. Joten, se joka ekana ilmoittaa haluavansa tässä Novitan kesän lukemattoman lehden, niin sen saa. Laita mulle sitten kanssa sähköpostia niin saan osoitteen.

Yritän saada Rottapehmon ja lehdet postiin mitä pikimiten.



Mut sit lomalla on ollut aikaa piirustella ja koska meillä käydään joka päivä tiukkaa vääntöä kiroilusta ja kielenkäytöstä niin piirsin tällaisen luonnoksen. Mallikuvassa väritys on kyllä ihan yöpaita mutta muuten minusta idea on hauska.













  






11 kommenttia:

  1. huomenta :) Minäpä voisin lehden itselleni ottaa jos sellainen jaossa on, kivaa!

    T. Aamun aikaisin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Anonyymi Aamun aikaisin :). Laita mulle sähköpostilla sun yhteystiedot niin laitan lehden tulemaan :)

      Poista
  2. Novitan kesä! Mielellään kelpaa!

    VastaaPoista
  3. Mä haluun Novita lehden 👍

    VastaaPoista
  4. Ihania kuoseja! Isommille pojille olen kaipaillut kivoja ja tässä niitä nyt tuli monessa värissä. Molemmat harmaat on ihania! Tätä pian kankaana!

    Novitan lehti kelpaisi, s-posti on tiinavaatainen@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Hauska idea nämä kiroilevat hämähäkit mut todellakin kaipaa kontrastia väreihinkin, jotta on uskottava 😀

    VastaaPoista
  6. Miusta ois kiva tutustua lehteen jos se on vielä vapaa. Kiitos!

    VastaaPoista
  7. Laita mulle se lehti! Ps. mulla on sulle haaste tuolla blogissa. ks viimeisin postaus. http://www.weekendchic.fi/2015/07/blogisitarina.html

    VastaaPoista
  8. Kerkeenkö sanomaan "hep" Novitan kesälehdelle.

    VastaaPoista
  9. Makea kuosi, tämä uppoaisi meidän pojalle ihan varmasti!

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails