31.10.2015

* Monochrome Marimekko



Mun oli pakko piipahtaa Ysmyille ja tuhlata köyhän opiskelijan mittapuulla omaisuus näihin Marimekon trikookankaisiin.




Ihan juuri sitä mistä pidän tosi paljon. Suunnittelin innoissani että ompelen heti leggaria itselle ja tytölle ja paitaa ja kaikkea ja hah. Ei riitä aika. Koulussa alkoi valokuvauksen kurssi ja mä olen ollut sormet jäässä näpertämässä läheisessä metsässä. Sain kuitenkin yhden paidan tehtyä. Ihana paksuhko viskoositrikoo. Kaava oma ja koko tukeva 44.




Ihan kuitenkin ei mennyt putkeen. Pääntien muutan vielä ja hihat on liian pitkät. Mutta ehkä vedän vaan nyt sen raksin kalenteriin että tuli ommeltua ylipäätään.




6 kommenttia:

  1. Magee paita ja aivan ihana toi kangas!

    VastaaPoista
  2. Jättäisin hihan pituuden, mutta kaventaisin ranteen napakaksi. Mitä teet - kuvaa after kuva pliis. Aivan loistokangas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo. jotain sellaista mä ajattelin kanssa. ja sitten tuolle pääntielle teen niin että laitan olkasauman kohtiin saumat ja leikkaan jäljelle jääneestä kankaasta etupuolen kohdistetusti tuon kankaan kanssa.

      Poista
  3. Niin mun lemppareita nämä kankaat ja paita kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. harmittaa ettei voi ostaa loputtomia määriä näitä :D

      Poista

Related Posts with Thumbnails